tugbac Merhaba kızlar. Doğum yapalı 4 ay olmak üzere. 2. Defa regl olmam gerekirken 10 gün geciktim.. sizin de böyle düzensiz oldu mu doğumdan sonra, yoksa korkmalı mıyım…
Purposeless tugbac 1 seneye kadar normal kabul ediliyor düzgün korunuyorsanız korkmayın 17 gün gecikme olmuştu bendede
smyrmyry16 3 ay 1 hafta olduk bende 40m çıktıktan sonra daha görmedim normal diyorlar ama olmak istiyorum aşırı stres yapıyo
kuzeyyildizi_ 7 aylık bitti sonra adet oldum ben ilk oldm daha 2 ciye vaktim var düzensiz olurmu bilmiyorum
Ee011 Mevaaaam sizin için sorun olmazsa nasıl korunuyordunuz kazaya kurban gitmeyelim diye soruyorum 😞
Semaarya tugbac benim de 10 gün gecikti 7 aydır duzenliydi memleketime gittim yolculuk ve hava değişiminden de olur diyolar stres yaptıysan daha da geç gelir diyolar artık yarın da olmazsam test yapacağım 😢
Rumeysa28 tugbac ilk 1 sene düzensizlik ve olmamak normal sayılır ben 1 ay gecikme üstüne oldum 1 sene oldu doğum yapalı