Ulusefe012 test mı yapıldı bizden dün gece kan alındı kanda enfeksiyon var dediler ondan önce ki gece de ateş çok çıktı diye gitmiştik antibiyotik başladı doktor kendi doktorum da yıllık izinde şimdi acilde sıra bekliyorum inşallah covit değildir size de çok geçmiş olsun 🙏