Hanımlar merhaba ne yapacağımı bilemediğim bir konu var fikirlerinizi bekliyorum. Bebeğim 20.00-20.30 gibi gece uykusuna yatıyor. Akşam gezmesi için çok sıkıntılı bir saat. Gitmeyeyim mi yoksa orada mı uyutayım nasıl olacak bir türlü bilemedik siz nasıl yapıyorsunuz?