2bebe1ana hiç önermiyorum, biz aldık en son çıkan bilmem ne A+++ modelini ve bildiğiniz ılık hava üflüyor,
Ki kuvvetlisini almıştık, tam karşısında durunca çookkk az bi serinletiyor ama odanın genelini soğutmuyor. Arçelik klima bile daha iyi.
Ama durum müsaitse kesinlikle mitsubishi yada daikin öneririm.