Aklikarisik
@sunshinednz
memede durmak istediğini belli ediyorsa memede dursun annesi😊 atak haftalarında bebekler normale göre fazla emmek ister hızla büyüyen bedenine kalori yetiştirmek için. Onlar minik ama bir o kadar da mucizevi varlıklar, ne yapacaklarını biliyorlar, sizi nasıl yönlendiriyorsa onu yapın ve inanın herşey çok güzel olacak.
Ben bebeğimi 3 ay mememde yaşattım, açık büfe gibiydim. Şimdi 8.5 aylık, maşallah diyim bağımız o kadar güzel ki, bir o kadar da sosyal bir bebek, bana o kadar doymuş ki duygusal anlamda… sadece açlık için emmek istemez bebekler, güvende hissetmek için de emerler. Bırakın emsin, sizde o sırada okşayın sevin koklayın. 🥰😊