Merhabalar kızım 3 yasında.Hani saçları uzuyor onda bir problem yok ama biraz seyrek gibi geliyor. Sizin yaptıgınız bir yöntem var mı acaba ? Badem yagı sürüyorum arada banyo öncesi falan doktora sormustum. Hani yaptıgınız bir seyler var mı aileden bilinir yapılır ya. Benm saclarım gür kalın. Arap bir komsumuz var bebegnn sacları cok gur özel bir sey yapıyor musun diye sordum. Dalin sampuan ve karanfl tarafi verdi onu denemeyi düsünüyorum ama acaba sizde var mı sampuan krem yag gibi seyler :)