Basına gelen varmı geçen gün çok kötü düştü çocuk sandalyesinden arkaya doğru o gün kusmayınca hastaneye götürmedik ekstra hastaydı ateşi vardı halsizliği vardı bide düşünce bilemedim sersem gb oldu ertesi günü götürdük tomografi çekildi sukur olsun temiz çıktı bişeyi yok dedi doktor temiz dedi ama düştüğü günden beri agzındaki salya akıyor tutamıyor 2 gündür hasta bogazı da kotu onun içinde gittik bogazları çok kötü dedi antibiyotik yazdı hani acaba bogazı agrıyor da ondan mı akıtıyor diye düşündüm bilemedim kafada darbeden dolayı bişey mi kaldı ki tutamıyor basına gelen varmı böyle birsey