Nasıl oldu anlamadım bebeğimin (42 günlük) altını değiştirdim ıslak mendilden kullanmamış olduğumu da orada bıraktım bebeği 2 dk yanlız bıraktım geldiğimde ıslak mendili yakalayıp ağzına almış vaziyetteydi . Islak mendil zarar vermez dimi bi sorun olur mu sizce yoksa hemen doktora götüreyim mi