Allah rızası için bu atak ne zaman bitecek birisi bana söylesin
Daha 2hafta önce tam saatlerinde uyuyan bebeğim gitti gerine sürekli mızırdayan ağlayan uyumayan bir bebek geldi sanki ne oldu bu çocuğa bu kadar
En baba atak 4.ay atağı derlerdi de o kadarda değildir derdim tamda o kadarmış
Şimdi ben ne yapacağım bu çocuk eskiye dönecek mi ne olur bilen birileri yazsın gündüz uykusu sıfır yok denecek kadar az gece uykusu da idare eder durumda
Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim