anne-11 Araları 20 ay. Zor bi süreç tabiki yıpratıcı ama geçiyo bi şekilde ağlaya zırlaya 😂 Gece yatınca sabah olsun istemiyodum ne yaşayacağımızı bilmediğim için, çok şükür bugünü de atlattık deyip yatıyodum ama geçiyo. Destek olacak birileri varsa tadından yenmez 😊 Şimdi sakin ol bunları doğunca düşünürsün 😁