EsrAren
Benim göğüslerim hastaneden çıkar çıkmaz yara oldu, bebeğim 3 günlüktü. Sütümü pompa ile sağarak , enjektör ile içirdim 2 gün.
Bı arada göğüslerime de garmastan diye bir krem aldım onu sürüp göğüs pedi koyarak göğüs ucuma sütyen giymiştim, direkt sütyen giydiğimde yaralı göğüs uclarım yapışıp daha çok acır diye. İyileşme süreci hızlanıyor. Sonra yaralar biraz toparlanınca acısa da emzirmeyi bırakmamanı tavsiye ediyorum , zamanla alışıyorsun sen emzirmeyi bebeğin de emmeyi öğreniyor. Meme ucunu daha çok ağzına alırsa ucunu emmiyor daha az acıyor. Hemşirelerden tekrar emzirmeyi göstermelerini isteyebilirsiniz