EsrAren Valla bende o kremi kullandım fayda etmiyor gerçekten ben 1 2 gun memlekette teramisin kullandım tabi antibiyotikli bi krem olduğu için emzirmeden önce güzelce yıkaman lazım sonra kendi evime gelince kremi unuttum ve tekrar yara oldu eşim gorevde olduğu için de bende bebekle çıkıp alamadım dun annem geldi yanıma çıktım bugün aldım tekrar sürdüm 1 hafta düzenli kullanirsam geçer sende öyle yap bu arada bebegim 34 günlük benim de