Yesilim23 yaa linçlemebilirim ama ben beslenmeme aşırı takık bi insanım çok sağlıklı beslenirim şeker oaketli gıda vs yemem
Ammaaaa bazen kaçamak yaparım
Un kurabiyesi çok yapıyo😂😂
Onun dışında dereotu semizotu kırmızı pancar tahin kuruyemiş dut suyu bol protein bakliyatlardan katabuğday falan
İşin özü sağlıklı ve dengeli beslenmek bence