selin-1903 Merhaba 37.5 atesimixiz var 39 dan indi zibin ve bol pijamayla yatiriyorum üstüne birde ince tülbent örttüm doğru mu yapıyorum bilgisi olan var mi
Seyrantoprak selin-1903 geçmiş olsun ben sadece bez ile yatırıyorum ateşli olduğunda veya bez ve ince Bir atlet ile. Pijama falan hiç giydirmeyin çok ateşi cikarsa ılık bir duş aldırın cikarirken hafifçe serinletin en son öyle çıkarın. Bizde yeni atlattık büyük bir salgın var en fazla 4 günde geçiyor. İnşallah Rabbim şifa versin çok geçmiş olsun 🤲
Damlaaaak Nerde yaşıyorsun bilmiyorum havalar nasıldır ama bence pijamayi çıkarmalısın Allah korusun ateş kötü ben sadece zıbınla yatırıyorum üzerine tülbent yada müslin yeterli hatta bazen onu bile örtmüyorum bizim yasadigimiz yer çok sıcak olduğu için
BeyzaN77 Seyrantoprak bizde bugün 4 aylık Asi olduk eve geldik baktm ateş 38.8 hemen üstünü soydum calpol verdim ılık bezle alnına mendil koydum şuan 37.7 38 dademin duş da aldrdm başka napablrm
Seyrantoprak selin-1903 ateşli salgın dedi doktor bende tam bilmiyorum ama arkadaslarimin komşunun cocuklari hep oldu eltimin 4 kızı oldu. Duyduğum butun çocuklarda bu salgın var şuan maalesef 😷
Seyrantoprak BeyzaN77 evet başka birşey yapmanıza gerek uok zaten 38 üstü ateş kabul ediliyor 37 küsürde korkmayın. Çok yukselirse ılık duş calpol birde çıplak olsun yatarsa üstüne incecik tülbent gibi birşey ötersiniz. Aşı ateşi gecer 1 gün veya 2 gün içinde zaten. Ama doktorlar ıslak bez veya sirkeli bez koymayı onermiyor ateş içeri gittiği için oğlum 13 aylık hiç yapmadım onu bu yüzden. Çok geçmiş olsun 🤲