Merhaba hanımlar.. bebeğim iki buçuk aylık oldu. Normalde 20 35 dk arası emiyordu sütüm agzindan akıyordu o kadar fazlaydı. Son bir haftadır 5 10 dk arası emiyor çok ağlıyor büyük ihtimal doymuyor bırakınca bakıyorum çok az süt geliyor o yüzden mi bırakıyor bilmiyorum.. yaşayan ya da bı fikri olan var mı acaba? 🥺