Rdn Sedaaksyy ayyyyy ne tatlı bizde 7 ay 4 günlüğüz bekliyoruz kaç zaöanda çıktı ates vs ne yasadınız
Seyrantoprak Sedaaksyy ayyy benim oğlum ilk diş çıkardığında bende mutluluktan ucmustum aglamistim hatta şuan aklıma geldi yine duygulandım 🥰🥲 rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah maasallah 🤲
Sedaaksyy Rdn atesde ishalde yaşamadım çok şükür sadece bir haftadır aşırı huysuzdu zorla uyuyordu çok ağlıyordu meğerse diş patlatiyormus kuzum