Nisssss merhaba benim de bebeğim 6 ay 1 haftalık. 5.5 aylıkken ek gıda tadimlarini yaptık. Bu hafta da 3.haftamiz bitti tadimlarda. Bizim de inek sütü alerjimiz var. Vücudunda kizariklar var. Ek gidada artık bu hafta yoğurt,kefir tarzı süt ürünlerine gecilebiliyor. Ama ben korkuyorum alerjisi varsa bir sıkıntı olur diye. Nasıl bir yol izlemeliyim bana yardımcı olur musunuz lütfen 🤲🏼 devlette alerji doktoruna gittik pek yardımcı olmadı o yüzden kafam çok karışık