Merhabalar güzel anneler yeni 3 gündür doğum yaptım fakat bir nedenden dolayı bebeyi emziremem normal aptamil süt veriyorum ve göğsüm dolmuş taşmış taş gibi olmuş o kadar ağrıyor ki ağlıyorum elimi süremiyorum şimdi demem şu ki bu sütü boşaltmasam kendiliğinden geri gider mi acaba sadece bunu merak ediyorum 🙏