Hande-ege Papatya2636 çok güzel. 4-5 kere gittik hayalimizdeki tatil her sene olsa her sene gideriz ♥️
Hande-ege Papatya2636 normalde eylül sonunda kalabalık olmuyordu ama pandemi döneminde 2020 de gittik en son ne kadar kalabalık demiştik. Biz hep eylül ekim ayında gideriz
Rdn Papatya2636 ben temmuz ağıstos dönemleri giderim ama bemce hep kalabalık olma potansiyeline sahip bi yer