yabancibiri ben devlette çocuk hastalıkları bölümünde bir doktora randevu aldım, günü gelince gittim muayene etti ve girişten kalça ultrasonu için gün alın dedi. 1.5 ay sonraya gün verilince ordan çıkıp özele gittik aynı günde yaptılar muayene için 250 aldılar, ultrason için 250-300 arası bir şeydi unuttum. Kalçasında sıkıntı olsa 1.5 ay belki çok geç kalınmış olcakti, zaten merkeze uzağız bir daha gelip gitme masrafını özele verir kurtuluruz dedik. O günden beri devlete gitmedik özele gidiyoruz hep. Gözle ilgili hiç muayene olmadı bişi denmedi bize