Arkadaşlar bayramda korona atlattı 2 bucuk yaşında çocugum 10 15 gün geçti aradan havalar serindi tabi şu an tekrar ateşlendi inatçı bir ateşti hafta sonuna denk geldik çocuk acile götürdük antibiyotik yazıp bıraktılar bizde sağlık ocağı doktoruna rica ettik ateşi düşüremeyince iğne vurdu 2 gündür gelip düşürdü ateşi biraz gözünün önü açıldı ama neden böyle oldu hiç başımıza böyle bişi gelmemişti 2 gündür baygındı çocuğum hızlı nefes alıp veriyodu çok korktuk neden böyle oldu sizce korkuyorum bizim gibi olan varmı çocuk doktoruna götürücem iyi olsa bile endişeliyim 😢