QueenMommm Sabahtan beri 5 defa kaka almışımdir 🤦🏼♀️ bezde çiş yok kaka var hep hadi diyecem ek gıda alıyor doğru düzgün yemedi bile bugün zaten hiçbir gün yemek istemiyor kahvaltıyı tatlı olan şeyleri bı tek çorba yiyo napicam böyle ben
Boymoms QueenMommm çok mu kaka yapıyor yoksa azar azar mı ? Biz de 7,5 aylığız azar azar 6,7 defa yapıyor sanırım dişle alakalı bi durum
Hande1234 QueenMommm Benim bebeğimde de aynı durum var. Günde 5-6 kez yapıyor. Kimisi katı kıvamda kimisi sıvı ishal gibi. Sarı-mukuslu. Gaita testi temiz çıktı. Ya salgın ya diş diye düşünüyoruz biz de