Mefat tugbaiklkm benimde öyleydi tikli böyle post açmıştım hahaha çok normal. 3 ay dolduktan sonra yavaş yavaş azaliyor
sunshinednz tugbaiklkm ben de şimdi iki aylık bebeğim hiç uyumuyor diye post açmıştım 😄 ne kadar güzel çok kıskandım sizi ama maşallah tabi ki uyusun böyle. Biz ailecek kafayı yemek üzereyiz uyumadığı ve dolayısıyla huysuzkuktan sürekli ağladığı için
Saliha123 Benm de öyle merak etme karnı doyuyorsa beslenmesinde gelişimin de sıkıntı yoksa uyusun Allah’ın izniyle bir şey olmaz
tugbaiklkm Saliha123 ilk dogdugnda 2800 gr dogmustu suan 4700gr oyle aman aman bir kg almiyor ama gelisimi iyi