guldennnn Reglime 1 hafta kala bi sinir basıyor beni. Bitene kadar falan da 1 hafta geçiyor. Ayın 2 haftası sinir küpüyüm ya bazen ben bile uyuz oluyorum kendime napicam yok mu bi çaresi 🥸
deno1 guldennnn bende öyleyim ve cokta duygusal nefret ediyorum bu halimden esim anlıyor zaten olsanda kurtulsak onun başına yiyorum çünkü 😅🤷
Tubacnr0 guldennnn bende çok tahammülsüz sinirli gergin uyuzzzzzzz aglakkkk oluyorummmmm ve şuan bu haldeyiz adet olmayı bekliyorum olunca sinirlerim bosaliyor rahatlıyorum sanki🤣🤣
Pikapikapikacuuu guldennnn çok fazla sinir diyelim. Yıkıp dökecek kadar😅. Siniri etkileyen başka faktörler de vardı o zaman
Tubacnr0 guldennnn ben belki bu psikolojide olduğum için rahatlıyorum adetle hersey akıp gidiyor ooohhh diyorum🤣🤣
Arzuuk62 Bende öyleyim doğum yapalı 4 ay oldu hemen regli oldum sükülceğim gün çok kötü oluyorum papatya çayı içicem ama hep unutuyorum