Tulay09 Bebeğim emzige çok düşkün onsuz uyumuyor meme reddi olur mu henüz 2 aylık bir sorun yok ama ilerde olur mu
Deletedmom116 Tulay09 kızımda küçükken emzik çok emerdi meme reddi olmadı şükür 🤷🏻♀️🤲🏻 Bebekten bebeğe değişiyor sanırım🤔
Oznur Tulay09 meme reddini bilmem de. Etrafta cocugunu büyütmüş kime sorduysam emzik alanlar almayana gore erken birakiyor memeyi. Cunku emme ihtiyacının bi kismini karsiliyor onunla
Nurtupu Yoo benim kızım 6 aylık meme reddi olmadı. Belirli dönemlerde atak haftalarında meme reddi oluyor tabi ama o geçici bir süre. Emzikle Alakası yok
Ulkeerr Bebeğim 2 aylık 2 gündür emziğe alıştı iki gündür meme reddi yaşıyoruz vermiycem emzik bununla alakalı bende yeni bi post açtım meme reddi yapar dedi çoğu kişi ve bebeğim canavar gibi emerdi çok üzgünüm emzik verdiğim için😞
Ulkeerr Nursactopcu atlattık onunla alakalı değilmiş bi dönemi oldu meme de emiyor emzikte kullanıyoruz biberonda