Canderinsumeltem Baharrrr06 uyur valla canım biz meme reddi yaşıyorduk bebeğim sadece uykudayken emerdi aç aç uyurdu çok üzülürdüm aç olduğunu bile bile uyutmak çok zoruma giderdi karnı dıysun diye uyuturdum ama yinede çok üzülürdüm şükürler olsun düzeliyoruz artık 🙏❤️
Duru2019 Baharrrr06 40 ı çıkmadıysa uyur canım, ama 40 ı çıktıysa uyumaz. Gece uykusundan bahsediyorsan 5. Ve 6. saatlerde kımıldamalar başlıyor. Uyanmıyor ama hareketleniyor, o sıra alıp emzirmeyi dene emiyor.
Linakaya Baharrrr06 ayına bağlı 40ı gecmisse sarılık riski kalkıyor kan sekeri düşünce bayılmıyor feryat ediyorlar