Hanımlar merhaba. Bebeğim bezini istemiyordu bir süredir. Cuma günü annemlere gittiğimizde bi kaç kez götürdüm çişe yaptı bende ondan cesaret alarak başladım. Bazen belli ediyor ama çoğu zaman altına yapıyor. Bugün daha 3. Gün ama gerçekten psikolojik olarak bittim. Emziğide yeni bırakmıştık ikisi birden çok ağır geldi. Lazımlığı da kabul etmiyor. Ne zaman öğrenir neler yapmalıyım sizin tecrübeleriniz neler paylaşırsanız çok sevinirim 😊