defnes32 Kızlar ya 20 gündür izindeydm memlekete gittik gayet enerjiktm uyku sorunum yoktu eve geldim yine aynı gündüz aşırı uykum var hiç bişey yapmaya gözüm almıyor aşırı halsizlik uyku hali benim evdemi bişey var ya Başka yerde öyle değilim
Balpeteklerii defnes32 sıcaklar yorgunluk olabilir uykunu alamamış olabilirsin biri büyü daşan yaptı die düşünme
muhendisanneeee defnes32 Bence yalnız kalmayı sevmiyorsun. Enerjini spor ile arttırabilirsin. Günlük listeler yapabilirsin yapılacak işler diye yaptıkça tik atabilirsin. Sonrasında bir tatmin oluyor.
defnes32 Balpeteklerii Allah korusun öyle düşünmedimde nazar mı göz mü hiç halim yok ama zaten hiçte uykumu alamiyorum
defnes32 muhendisanneeee evet gerçekten yalnız kalınca oluyor yalnızken motive olamıyorum hiç bişeye annemler şey der can şenliğin yok diye evin içinde bi ses olsa sohbet muhabbet nasıl işleri yaptığını bilemezsn der