Tulay09 Bebeğim 2 aylık doğumda kafası sıkışmış o yüzden sivri kaldı kafa üstü yatırmaya korkuyorum kusar diye sürekli yan yatıyor kafası nasıl düzelecek
Deletedmom378 Tulay09 kafa üzeri zaten yatırmayın gelişmekte olan bı bıngıldak var Allah esirgesin baskıya uğrar dr a danışın
Miniginannesi Tulay09 normal dogumla oglum dunyaya geldi kanalda sksti basi uzadi suan 8 aylik o kafasindan eser yok hic birseyde ypmadim buyudukce toparlaniyo merak etme canim
Deletedmom116 Tulay09 6 aylık olacağız doğumda benim kızımda sıkışmış kafasının arkasında ve tepesinde çıkıntı var sivriydi yastık koy falan dediler hiç aldırmadım kendiliğinden düzeldi 🤷🏻♀️ Yastık koyan akrabamın çocuklarının kafasında hala çıkıntı var🙄
YgzEgeShn Tulay09 canım benim oğlumda kafası sivri doğdu 2,5-3 aylıkken düzeldi. şimdi 5 aylık ve kafası normal duruyor 😊 sürekli yan yatırmadım düzelsin diye sırt üstüde yatırdım
nazan34 bizimki 5 aylık düzelmeye başlafı.doktor oturmaya başlasın düzelir demişti.gerçekten öyle oldu.baya yamuktu kafası
ikikalpbiranne Ben çok merak ediyordum kulakları ve kafa şekli yatırma şekliyle ya da dış etkenle değişir mi diye. Doktorumuz ne yaparsan yap en sonunda genetiğine döner dedi.
Mrv3458 Tulay09 benim bebişte 36 haftalık doğdu doğumda bi skntı yaşamadık ama kafası uzundu sol tarafı biraz daha basık gibiydi şuan 8 aylık ne kafasından ne o tipinden eser yok 🤗
Ediss Tulay09 2 aylikken mi duzeldi hatirlamiyorum ama benim bebegimin de sivriydi sonra duzeldi. Sonucta kafalari surekli buyuyor