Kızım 11 aylık kendi başına dönmeye başladığından beri uykusunda yüz üstü dönüp yatıyor çok hareketli sabaha kadar 10 takla atar yatakta ben çeviriyorum o kendini yüz üstü kapaklanarak donduruyo kolu çoğu zaman altında kalıyor bugün odaya girdiğimde bileğinden aşağısını mos mor gördüm çok korktum kolu altında kalmış kan gitmemiş sanırım uyandı baya ağladı yüz üstü yatmasida iyi değil diyolar bu sorunu yaşayan varmı nasıl unutturabilirim