Terlikgeliyor Bebeğim keyifsiz huzursuz diyodum ağızda aft yarası gördüm kızlar ne yapmalıyım ne iyi gelir
Archmomm Terlikgeliyor kızım geçen gün geçirdi . Karadut özü ve candipak diye bir sprey verdi doktor .
Terlikgeliyor ipekk05 2 gün içinde kendiliğinden geçti , biberon kullanıyoduk biberon başlığını değiştim ilaç vs kullanmadık su verdim bir çay kaşığı sadece mamadan sonra
ipekk05 Terlikgeliyor benimkide 14 aylık ağzının içinde gördüğüm yara vs yok ama bugün ne versem ağlayarak çıkarıyo ağzından acaba yarası mı var diyorum ama göremiyorum sizinki nerdeydi tam olarak acaba
Terlikgeliyor ipekk05 damağının en arka kısmındaydı dipteydi yani flaşla ağlarken baktım öyle görebildim ancak . Bilmiyorum valla bizimkiler yarası varken emerken ağlıyordu sürekli
Terlikgeliyor Archmomm biberon kullanıyoduk o sıra ondan mı oldu anlamadım şimdi yavaş yavaş ek gıdaya geçtik mamadan kurtulmak istiyorum vallahi şu biberon yüzünden