HelenDefne06 Ocean kullanan anneler kızım 3 aylık olacak üç gündür kabızlık çekiyoruz bu duruma etkisi oluyor mu kıpkırmızı oluyor ikiniyor kaka yok ve uyku hali yapıyor mu kızımi emzirmemle uyuması bir oluyor 🤦🏼♀️ bu arada oceana yeni geçtik
Birkedilianne HelenDefne06 Biz kullanıyoruz 5 aydır hiç bir sıkıntı yaşamadık kilosuna göre 1 damla örneğin 7 kiloysa 7 damla şeklinde veriliyor
HelenDefne06 Birkedilianne doktor bir fis şeklinde dedi bizede o şekilde veriyorum kullandığım günden beri kaka yapamadı iki gündür de inanılmaz uyuyor korktum vallahi
Bestemm Birkedilianne bizde 1 aylıktan beri kullanıyoruz hep ocean kullandık 3 damla olarak kullandık hep hala kullanıyoruz. HelenDefne06 bir sorunda yaşamadık çok şükür dediğiniz gibi.
HelenDefne06 Aslicatkin teşekkür ederim bende kaka yapamayınca panik oldum bir de iki gündür inanılmaz derin uyuyor
Tugce HelenDefne06 Doğurduğum hafta başladık. 1 senedir kullanıyoruz. Hiç söylediğiniz şeyleri yaşamadık. Bağlantısı olduğunu sanmıyorum çünkü bebeğimin bağırsakları sensör gibidir
HelenDefne06 Tugce bende korktum açıkçası bu süreçte kaç gün kadar kaka yapmaması normal peki bilginiz var mı benim ilk bebiş pek deneyim yok yeni ueni öğreniyorum 🥺
Tugce HelenDefne06 Ocean 400uı olanı kullanıyorsunuz değil mi? 700lük K vitaminli olan yetişkinler için. Bazen eczanede yanlış veriyorlar
Ruhefza_ HelenDefne06 dönemsel olabilir belki o gün çok yorulmusrur belki mesela biz köyden eve geldiğimizde kızım 12 ye kadar uyumuştu ara ara emerek çok şaşırmıştım bende ama herşeyi normaldi çok takilmadim 🤭
biranne_ HelenDefne06 d vitamini doğumdan itibaren kullanıyorum sıkıntı olmadı ama ocean Demir de kabızlık bizde yaşadık 😢