ElinaJoliee Arkadaşlar bugün çıktı sonucum bende pozitifim ama hiç arayan soran olmadı karantina kaç gün oluyor evdekileri kapsıyor mu bilgisi olan yazabilir mi
Arel45 ElinaJoliee karnatina 5 gün evde asılı varsa karantina onları kapsamıyor.ama 5. Gün test verme şartıyla geçmiş olsun
Yesim-1 ElinaJoliee ay benimde boğazımda hafif ağrı ve burun akintim var ama polen ve toz alerjim var eminde olamıyorum
Happymamss Arel45 bana 7 gün verdiler ve testim hemen hemen 2 gün sonra çıktı 9-10 gün e takabuul etti yani benim neden 7 acaba birde tatlım tekrar test nasıl vericem yaparlarmi test
2lokummannesiii Yesim-1 Alerji bu dönemde olmuyor. Genelde bahar ve sonbaharda olan bu tarz burun kaşıntısı ve hapşırık alerji oluyor. Muhtemelen covidsiniz ben ve oğlum da alerjiğiz böyle başladı ve covidiz.
Oglunasikbiranne08 ElinaJoliee karantina 7 gün ama 3 aşınız varsa karantina yok . Bizde 2 hafta önce covid olduk 7 gün evdeydim ben . Eşime serbestti 3 aşısı olduğu için. Geçmiş olsun
Oglunasikbiranne08 ElinaJoliee evet bizi arayanlar öyle dedi bana . 2 aşım olduğu için sadece bana karantina uygulandı .
aylizinannesiii ElinaJoliee bizim de temaslı olarak karantinamiz var kızımda bugün pozitif çıktı 4.gunumuzde tekrar başa döndük döngüye girdik evde iki aşım var biontech ama yinede karantinadayiz yedi gün temaslıyiz diye ve kızım pozitif