Sinemisssss Kızım son 5-6 aydır sürekli hasta ama her hastalıkta asla ateşi olmuyor doktora sordumiç ateş ama onunda belirtisi yok
YeniAnneIstanbul Sinemisssss atesi olmamasi daha iyi degil mi? Hasta oluyor dediniz, nesi oluyor mesela bir yerimi agriyor vs.?
Deletedmom_41 YeniAnneIstanbul atesi olmamasi daha iyi degil mi? Ates vucudun virus ile mucadele ettigini belli eder
YeniAnneIstanbul Deletedmom_41 evet bunu biliyorum ama demekki hastaligi virus degil. Sadece burnu akiyorsa hasta degildir, bu kucuk cocuklarda cok normal ozelikle parka, okula vs.gidince hic dert etmeyin bence
Deletedmom_41 YeniAnneIstanbul Post sahibi ben degilim o yaziya istinaden yazdim umarim bosuna kaygilaniyordur o da
Sinemisssss Deletedmom_41 ateş olan ciddi hastalıklar ve iştahsızlık dışında da bir belirti olmayınca hep geç teşhis oldu cocuk doktorları doğru düzgün cvpta vermiyor bu soruma
Deletedmom_41 YeniAnneIstanbul Evet bizim 12 ay asisi sonrasi baya ates oldu suan 18 olacak cok korkuyorum atesten yine de atese gerek yok ya 😶😁
YeniAnneIstanbul Deletedmom_41 aynen oyle aman aman uzak dursun butun bebeklerden 😂 bizimki 18.ay memenjit asisinda sonra bizi per perisan etti ates bir turlu dusmemisti meger calpol acildiktan sonra 1 ay icinde etkisini kaybediyormus kimsede soylememisti o zaman kadar 🙈
Deletedmom_41 YeniAnneIstanbul Sanirim bizde o yuzden dusuremedik sonrasinda hemen yeni ilac aldik o toparladi ama 2 gun cok cekti☹️
YeniAnneIstanbul Deletedmom_41 ya evet cok kotu birsey aslinda keske paketin ustune yazsalar 🙄 cunku normalde paketin ustunde 12 aylik acik kalip/kullanilabildigini gosteren sembol var 😱
YeniAnneIstanbul Deletedmom_41 kesinlikle ama maalesef herkes bunu bilmiyor sonrada insanlar per perisan oluyor hastaneye gidip serum taktir vs.yazik bebeklerde ekstra aci cekiyor 😔