ftmgl16 Merhaba annişler, bebeğim 13 aylık. Son bir haftadır iştahı iyice gitti, sadece meme emiyor su içiyor ve ekmek azıcık yiyor. Başka bir şey yemiyor. Bu normal midir :( bir de ishal ve isiliği var acaba sıcaktan mıdır bunların hepsi ??