Betul-08 Kızlar kesik yerinde iz kalmaması için bişey kullandınız mu kullandıysanız ne kullandınız ve kaçıncı günden itibaren
TheBaby Betul-08 Şu an adını hatırlamıyorum ama doktor yazmıştı. Ameliyat izini geçiren kremi. 14 ay önce 150₺ di fiyatı. Çok iyi bir kremmiş alanında. Hatırlarsam yazarım adını. Galiba 1 hafta sonra başlamıştım.
bebislimom Betul-08 Bepantholun yara izi kremi var anti scare gibi biseydi başında topu olan doktorum onu önerdi kullandım ben
Rdn Betul-08 ay ben de bekleyim bekim göbeğim dümdüz oldu ama iz vardoktoruma sordjm napacaksın ğodyuma mj çıkacaksın deyip bişey vermemişti😂😂🥶🥶
Derinnn0 Rdn Allah’ım lafa bak ya bir de böyle doktorlar var ne ayıp, sizene belki çıkacağım deseydiniz 😏 ille birinin mi görmesi begenmesi mi lazım vücudumuzun düzgün olmasını istemek için 😂
irva Betul-08 Contractubex kullandım ben.Hiç izim yok.Başka ameliyatım için de zamanında kullanmıştım.Çok işe yarıyor.Bir tık pahalı ama değer.
Derinnn0 Rdn kaç ay oldu ki doğum yapalı. Hiç bir bilgim yok ama deneyin denemekten zarar gelmez. Banada Bepanthol vermişlerdi yara için olanı, on gün kullandım bıraktım devam etmedim iz duruyor 😂