Aslihan95 bende öyle biliyordum emziriyorum diye hemen olmam diyordum ama doktorum kırk bitikten sonra olan da var iki yıla kadar olmayan da bunun kişiye göre değişebildiğini normal olduğunu söyledi. Normal adet döngün gibi ağrım ve kanamam oldu bi hafta sürdü kanamam bi tık yoğundu ilk iki gün