Merhaba kizlar, yakın zamanda gaz damlasi ile ilgili bir post acmistim. Cok yardimci oldunuz tesekkur ederim. Simdi konumuz gaz yapan besinler. Süt ürünleri, kuru baklagiller vs. herkesin bildigi seyler. Bunlar disinda sizin deneyimlediginiz gaz yapan gıdalar nelerdir. Mesela türk kahvesi, çikolata vs. gaz yapiyor mu? Mesela ben her gün bir tane açık türk kahvesi iciyorum. Cikolata da yedigim oluyor. Süt ürünlerini biraktim çünkü bebisim geceleri cok gaz sancisi cekmeye basladı. Tavsiyelerinizi alabilir miyim🦋