CiBRALi Merhaba arkadaşlar 2 buçuk ay önce sezeryan doğum yaptım hersey iyi güzel kanama bitti ama toparlandiktan sonra bitmek bilmeyen kokulu akıntım var çok rahatsız oluyorum bu durumdan aynı durumu yaşayan var mı ve nasil geçer yardımcı olun lütfen 😵💫
TheBaby CiBRALi Bende olmuştu. Çürük balık kokusu gibi. Mikrop kapınca oluyormuş. Bana hap ve fitil yazdı geçti
Felfena Sezaryenle alakalı öıdır bilmem ama enfeksiyon olabilir mutlaka gidin doktora bende öyle bir şey olmadı hiç