Minikprensesinannesi892 Furkaninannesi cok teşekkür ederim su an biz de sma optipro kullaniyoruz gercekten severek iciyor maşallah 🧿 yorumunuzu gormemisim kusura bakmayın lütfen 🥰
Minikprensesinannesi892 Sedaalya biz de hipp kullaniyorduk simdi sma optiproya gectik simdilik iyi gibi maşallah 🧿 siz memnun musunuz bebelactan? Yorumunuzu da yeni gördüm kusura bakmayın lütfen 🥰
Sedaalya Minikprensesinannesi892 Yani bu mamayı çok sevmedi. Uyku halinde iken vermeye çalışıyoruz ama toplam 90cc falan anca içiyoruz haftaya doktor kontrolü var bakalım ne olucak 🤗
Minikprensesinannesi892 Sedaalya inşallah guzel haberler alirsiniz 🙏🏻 Doktorunuza bir danisin isterseniz sma optipro fena degil sanirim biz simdilik memnun gibiyiz belki size de onu onerir 🥰