Biri1 Yarın kısmet ise sünnet olucak bebeğim öneriliriniz şunu yap yapma dediğiniz varmı.Sıcak havalar sakıncalımı acaba
Neslihan-55 Biri1 kullandığın bezden 1 numara büyüğünü al krem veriyorlar onu düzenli kullan 1 güne geçiyor zaten 🥰 ben öyle yapmıştım 8 aylıkken sünnet yaptırdım bende 1 numara büyük aldım bezi cişli bezini fazla bekletmedim
Neslihan-55 Biri1 korkmayın gerçekten hiç kötü olmuyor sadece anesteziden çıkarken çok ağlıyorlar o da 1-2 saat sürüyor bacaklarını bile kendileri ayarlıyor açıyorlar 🥰 ertesi gün sürünmeye devam 😂