Hayalim 3 yaşına kadar emzirmekti 28 aya kadar emzirebildim memeye hiç düşkün olmadi hep çabalarımla zorlamamla geldik bugüne kadar doğduğu günden beri 5 dk geçmedi emmesi 6 aylık olunca ikimizde covid olduk bundan sonra hep meme reddi başladı zorlu süreçlerdi ama yine de çok güzeldi hiç meme istemedi oğlum 20 aylikken başladı arada meme demeye yakın çevrem memeden kes dedi ben ise oğlumun meme demesi aşırı hoşuma gidiyor gittiği yere kadar verecem dedim hep 3 gündür hiç istemiyor teklif ettiğimde olmaz diyor beyefendi buraya kadarmış demekki 😓 paylaşmak istedim sizlerle