Merhaba 10 aylık bebeğim var ishal ve ateşten hastaneye getirdim kan gazı ve kaka tahlili yaptılar sonuclar çıkınca hiç beslemedin mi besinsiz vitaminsiz kalmış dedi. Diş doneminde olduğumuz için pek bişey yemiyor sadece mama içmek istiyor başına böyle bi durum gelen var mı aydınlatın lütfen beni