Bizimki de böyleydi doktora götürdük duphalac şurup yazdı sabah öğle akşam 3 er ml ile başlıyorsunuz eğer yapmamaya devam ederse 5 ml e çıkıyorsunuz. Bi de kaleidon probiyotik günde 1o damla. Doktor bize kronik hale gelmesin bir an önce bu problemi çözelim demişti