Rumuz_13
Merhaba, benim de 2 ay 10 günlük kızım var ve maalesef göbek bağı düştükten sonra fıtık oluştu. Dr bebeğe herhangi bir zararı olmadığını ve 2 yaşa kadae kendiliğinden geçeceğini söyledi. Fıyık kemeri, fıtığa para basma gibi şeyler denemeyin süreci hızlandırmaz dedi