Deneyimsizanne Merhaba Kızlar, çalışan annelere bakıcı desteği veriliyordu kesilmiş, yeniden başlayan ya da böyle bir destek konusunda bilgisi olan var mı acaba? Acil desteğe ihtiyacım var, Teşekkürler
Deneyimsizanne Deletedmom0099 Google dan araştırdım da e devletten başvuruya yönlendiriyor ancak, başvuru butonuna ulaşılamıyor, belki bi bilen çıkar
Deneyimsizanne Deletedmom0099 Bu arada çalışan anne dessteği diye birşeyde varmış şimdi gördüm işkur veriyormuş, kreş faturasını da beyan etmen gerekiyormuş aylık 1531 TL olmuş 2022 yılında bu rakam. Başvurularda Aile Çalışma Sosyal Politikalar bakanlığı İl Müdürlüklerine yapılacakmış. Yarın bir arayacağım bakalım.