Bebegim süt biraz içip uykuya geçiyor hem yatıyor hem içiyor ama yavaş yavaş bekleye bekleye içiyor bıraksam 1 saat belli sürer yutuyor anlıyorum içiyor emzik gibi emmiyor ben ne zaman yatağına koymalıyım kendisinin mememyi bırakmasınımı bekliyeyim uykudaken belki fazla içiyordur bana diyorlar uykuya geçiyorsa biraz daha emsin sonra yatağına koy diyorlar nasıl yapmalıyım bana yardımcı olun