1 ay 27 günlük kızım dünden beri kakasını yapmıyor normalde mama + meme gidiyirduk dün öğlenden beri zorla içiriyorum mamayi 4 5 saat sonra anca içiyir yalancı meme tutuyor o yüzden mi ama yalancı memeyide vermesem akşam saatleri çok ağlıyor kolik bir bebek olduğundan hiç başina böyle Bir şey gelen oldumu acaba