Kaymaklibiskuvi 2 aylık bi kızım var on beşinci gününden beri sürekli emmek istiyor hayatı emmek ve meme üzerinde uyumaktan ibaret böyle bir şey yaşayan süreci nasıl atlattılar ne zaman bitti söyleyebilir misinçz
rua_da_senhora_das_verdades Kaymaklibiskuvi 3.aydan sonra azalıyor. Normal bir süreç. Hastalık zamanı veya korktuğu zamanlar hiç bırakmaz. Bunların hepsi normal..
Kaymaklibiskuvi Tozluyol herkes dört ayda geçer diyor ama benim inancım yoktu artık kimse inandıramaz 😅
HilalSerdaroglu İlk 4 ay böyle maalesef sonrasında oyalayarak bir şekilde saat başı, iki saat ve üç saate çıkarabilirsiniz gelişimine göre. Emzik deneyebilirsiniz tok olduğunu düşündüğünüz zamanlar da
Zeynepdln 8 aylığız ek gıdaya geçince azalır dedim şuan zirvedeyiz. Emzirmeyi çok seviyorum ama şuan çok fazla istiyor kilo veriyorum artık.Gündüz meme gece meme sürekli meme😅