
kızlar bi hafta önce kızımın ayağında çıkan şey için post açmıştım alerjik olabilir dedi ama hep aynı şeyleri yediriyorum ve hiç böyle bi semptom yoktu anlamadım da krem verdi doktor ama bunlar bez çizgisinde biri bitti sonra diğeri çıktı krem de sürdüm ama yok yani sizce bu nedir randevu aldık ama bir haftaya acile götüreceğim sanırım